سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بلستر دوباره زنده شد !!!!!!!!!!!!!!!!

 توی سایت زون آلارم که قوی ترین آنتی ویروس جهان هست نوشته بود که ویروس بلستر دوباره زنده شده است. نام جدید این ویروس LSASS هست که در فایلی تحت عنوان LSASS*.exe در پوشه Windows/Win32 قرار می گیرد. ویروس یاب خود ویندوز که Toolkit 4 dos نام دارد این ویروس را به راحتی ردیابی می کند. حال کافی است شما این ویروس را Delete یا Clean کنید ، در این زمان ویروس 2 برابر می شود. در اولین اتصال به اینترنت با ارورهای زیر برخورد می کنید :

Your System memory is very low . please check this WEBSITE for Higher your devices now.

بعد از چندبار رفتن به اینترنت بالاخره با همان بلستر قدیمی که 60 ثانیه بهتون وقت می داد تا یه کاری کنید بعد هم آخر سر دستگاه دوباره بالا می آمد روبرو خواهید شد. برای پاک کردن ویروس جدید هنوز راهی به جز تغییر ویندوز پیشنهاد نمی شود. شرکت نورتن اعلام کرده است که همچین ویروسی وجود ندارد و محال ممکن است که ویروس با پچ نورتن 2006 پاک نشود. بعد از تست پچ نورتن 2006 معلوم شد که شرکت نورتن کاملا اشتباه میکند و این ویروس قابل یافت نیست .

شرکت کاسپر اسکای نیز با آنتی ویروس خود گند ذا بر همه جا زد. این آنتی ویروس فقط توانایی شناسایی یک ویروس را دارد و آن هم Lost cash هست.

اما سایت زون آلارم اعلام کرد که تمام کسانی که دارای نرم افزار Zone Labes که دارای آنتی ویروس - آنتی هک و فایرول است باشند می توانند به راحتی با یک آپدیت سریع خود را در برابر این ویروس مجهز سازند.

 


نوشته شده در  دوشنبه 85/7/3ساعت  5:32 عصر  توسط آریا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آهنگی از دی جی میلاد
[عناوین آرشیوشده]